Friday 28 October 2011

busuk senget saye lhaa !

again and again and again :')
nak infom nih , nak jerit kuat2 nih !!

AKU SAYANG MOHAMAD SYAKIR SAMSUDIN KETAT2  <3 <3 <3
first and last love aku , amin ! insyaallah .

so far kami still kuat lagi . just masing2 dah ade tanggungjawab nak hidop berdikari . senget keje , TEMBAM pon dah stat keje baru . alhamdulillah :') even gaji tak besar mane , tapi cukop ah kadar2 nak hidop ajeee . AHHA :')

bie macam biase ah , dalam kapla hut die ingat kite maen kayu tiga .
padahal saye kat sane , keje penoh satu table . emmmmm :') jeles tande SAYANG kann hubby ??
woooo so sweet :)

okay so far , hubungan kiteorg maken lame maken baek . berkat kerja agaknye :) Alhamdulillah .
mintak2 kekal forever . just dgn hubby jea aku dapat rase die betol2 pandai jage aku , betol2 pandai amek hati , pandai pujok :) die jea yg sanggop bertahan layan kerenah aku .

yg paling best time aku marah die pandai pujok aku , time die marah giler2 die yg carik aku balek sebab AKU TAK PANDAI PUJOK KISAHNYEEE . eheeeeee ^__^ msti korang tak paham kan ?? haaaa tuh yg membuatkan aku maken sayang kat die , tuh jugaklah yg membuatkan relation kiteorg kekal sampai skang .

damn seriously untong sial dapat die ! tapi skang die dah banyak admirer kod .
( nak kate hensem TAK , nak kate macho TAK :') ahaaaaa : D )

tapi just aku taw ape yg membuatkan perempuan nak kat die . die ade aura tersendiri :)
once aku tgh in bad situation , sekali tgk muke die hati aku teros legee , and mampu tersenyum balek . sumpah :) tak caye tanye bong . sebab die pon perasan . thanks sayang <3 sayang kau gilerr bong .

aku akan abaikan for those who are feel bad towards him . die mmg tak hensem :) sampai korang sanggop nak banding kan die ngn org laen :( sumpah hampe dapat SAHABAT macam korang . atleast die bukan like those yg suke amek kesempatan . insyaallah tak ! aku nampak semue keikhlasan die . tak caye tanye bong . die nampak semue tuh . thanks again sayang :'DD

and i am really hoping , he's not like the others . liar , dayus , player , FUCKER DAMN BUSTARD , and so on ! die mmg banyak perbezaan sgt dgn jantan yg aku kenal before .

last , bieeee ! syg sayang bie sgt2 . bie kene pegang syg kuat2 :') jangan lepaskan syg pegi kat laki laen . bie paham kan ape maksud syg . tapi ape yg syg taw , syg dah kunci hati syg ntok bie S A H A J A . tekad syg sampai mati , syg nak hidop dgn bie jeaa . you are first and last one . takde org laen selaen jejake K di hati and jari syg .

ingat tuh S A M P A I M A T I :')


L O V E Y O U M O H A M A D S Y A K I R S A M S U D I N <3

No comments:

Post a Comment