Friday 16 March 2012

sakit :'(

sangat sakit !

sakit sangat !

but he doesn't care about me either !

im sick :'( just need him to be here with me NOW !

we are currently arrived to Terengganu on 16th March 2012 and stayed at Hotel Grand Continental !

missing my MohamadSyakirSamsudin .

die sekarang dahh lain !

die bukan Syakir yg aku kenal dulu !

die dahh tak caring , bukan kaki pujuk dahhh :'(

sumpahh sedih sangat . hilang kasih sayang die , means im alone again here :(

dulu kalau aku salahh or die salahh pon , die yg akan datang pujuk aku !
even salahh tuh 100% salahh aku .

but now , diee mane kisah dahh ! die dah buang akuu wehh :(
diee macam , 'kau nak mati , kau mati ahh ! aku sikit tak hadap !' itu die yg sekarang !

kalau aku saked dulu , die org pertama akan tanyee , dah okay ke belom ?? dahh sihat belom ??
bie tanak syg sakit2 , bie tak sukee tgk syg sakit ! kalau syg sakit , sape nak jage bie ?? bie nak syg jee yg jage bie ! :( syg nak bie belikan ubat ke ?? malam nih bie tido kan syg ehh ! bie teman kan syg eh ?? ouhh sangat rindu semue tuhh !
tapi tuhh dulu jee :(  sekarang hilang dahh semue tuhh ! sikit pon tanak kisah dahh :'(

call die dalam pkol 9 lebih , rinduu nak dgr suare die ! dgn keadaan tgh sakit nak mampos ,
sanggop turun kat parking , dalam keadaan gelap semate nak beborak ngn die !

yg pertame die akan tanye , ade buat bnde bie taksuke tak ? ade pandang laki lain tak ?? syg jgn buat bukan2 taw ! tapi sikit pon die tak tanye pasal keadaan aku yg tgh tenat nih :'( Ya Allah sedihnyee , Allah je yg taw !

aku rindu diee yg dulu ! aku sayangggg die sgt2 . sumpahh sayang ! tapi die tak pernah taw ponnn :( hurmmmm ! tapi die akan taw akan datang . MUNGKIN :(

okayy lahh ! got to go . taktahan nak tegak badan dahh :)

bye peeps ,
loveyou MOHAMAD SYAKIR SAMSUDIN <3
syg sayanggg bie .
kite sayanggg awak sgt2 :(
tembam sayanggg senget sgt2 :'(

Assalammualaikum :D

No comments:

Post a Comment