Wednesday 21 September 2011

:(

Gadoh gadoh gadoh !!!!
Kami gadoh, tapi aku tetap menang!
But then kemenangan uh tak bagi ape makne pon ntok aku!
Just wish to be the best .
Die berpikiran N E G A T I F all da timee .
Die tak penah nak pecaye everything yg aku dah sacrifice untok die .
K A W A N, S A H A B A T, A B A N G, R O K O K, M A X I S, J A H A T,
C I B A I, semue uh aku dah buanggggg !


Aku bukan mintak pembalasan dari diee , just mintak die ntok paham pengorbanan aku ntok die.
Sehine mane kau depan mate org, tapi hati aku tetap nak pilih kau L A N A N G Syakir :(
Hiba , hina aku rase diri aku nih kat mata kau biee .
S U M P A H S A K E T T U H S U S A H N T O K A K U P A D A M.
But then thanks sgop bertahan ngn sikap aku sampai skang.
Sayang kau sgt2.
SAYANGBIESAMPAI MATI ......... :)
LOTS OF LOVE Mohamad Syakir Samsudin.

No comments:

Post a Comment