Wednesday 31 August 2011

RAYA RAYA RAYAAAAAAAA :D

aku benci RAYEEEEE ! :'(|
i dunno why .
raye macam takde ape .
kalau tak raye lagi bagos .
raye tak penah buat aku epyy doh =,="


bie macam dah start tawar hati ngn aku ! die dah laen . die maybe epyy kat kampung die !
tapi tuh sume buat die lupe kat aku . aku taktawu ape die buat belakang aku :'(
die penah ugut aku ! itulah saat aku yg paling bedebar . aku cukop tak sangke perangai die JAHAT !
aku sumpah sayang die . mengharapkan die ntok jage aku . janganlah berubah hati eh bie ! sumpah sayang kau sampai mati !!!!!!! LOVEYOU Mohamad Syakir Samsudin .


pejam celik kite dah almost  masok 7month . dgn kau , manusie yg paling lame bertahan ngn aku .
besabar ngn sikap babi aku nih .
thanks a lot bie . lots of love baby <3 <3

No comments:

Post a Comment