Tuesday 1 November 2011

mama :'(

hidop aku tgh menagih kasih sayang :'(

kasih sayang seorang insan bernama I B U N D A :'(
cukop saket untok aku trime semua nih :'(
aku L O N E L Y :'(
takde tempat mengadu masalah :'(
just mengharapkan sokongan and dorongan mak :'(

but itu just B A Y A N G A N sendiri :'(
aku nak merasa menangis depan mak , nak merasa dapat pelukan semangat ntok hadapi masalah :'(

aku L O N E L Y :'(
ayah jaoh , mak jaoh :'(
aku tanak tagih kasih sayang dari org laen selaen org tue aku :'(
aku jealous tgk bong , die cukop manje and cukop matang bile share story ngn mama enon :'(
aku jealous tgk kawan2 yg dapat merase kate2 semangat dari mama masing2 :'(

aku jealous tgk kawan2 yg membesar dgn mendapat kepercayaan dari mak bapak masing2 :'(
A K U B I L E L A G I ?????
aku dah semakin membesar , semakin jaoh ngn semua org :'(

aku penad , tension !
aku nak rokok . pleaseee aku nak rokok !
bie , syg nak rokok ! tolong belikan :'(
bie sayang syg kan :'(
thanks bie <3
S E M P O R N A , P A L L M A L L , D U N H I L L , L U F F M A N :'(

come here bebeh , i need you :)
hardworking together2 okay my cigarr .

aku nak jadi yg duluuuuu -____________-
boleh eh bie ??

maen kelar2 tgn , keluar malam2 , balek rumah suboh !
bolehh ehh bie :"(
THANKS BIE <3

tomorrow i will start my new day :(
ya allah , kuatkan semangat hambamu ni ya allah .
aminn :)

No comments:

Post a Comment