Tuesday 29 November 2011

feel stupid , bitch :(

okay ! aku try membenci die but i can't :(


be honest bie , aku rase aku takboleh nak jadi macam dulu .

many times i told you , aku bukan macam perempuan laen yg senang kene bodoh , senang kene pijak !

pantang dimaki , dicaci , diPSYCHO , dituduh !

banyak kali aku menangis sebab kau , sikit sepatah haram kau tak paham aku langsong !

aku paling benci kalau menangis pasal JANTAN!

aku tawu siape diri aku sebenarnyeeee ! aku sorang paham sape aku sebenarnye .

AKU BUKAN SENANG NAK SAYANG JANTAN ! AKU BUKAN MUDAH NAK TERMAKAN AYAT MANIS JANTAN . take a note eh MOHAMAD SYAKIR SAMSUDIN !!!!!!!!

tapi kauuu ! kau buat aku cair , kau buat aku melting ngn kau . kau tak hensem , tapi kau laen daripade yg laen . tu yg buat kan aku ikhlas nak trime kau as well :) aku bangga , major semue respect kau sebab kau dapat ubah aku dari jadi setan ke perempuan yg sebenar ! (padahal bie lagi setan terok dari aku) aku tak kisah kau tak handsome . aku tak penah pandang semue tuh !

sekarang nih aku jadi SAKET , MERANA , SUFFERING , and MACAM2 !


since dari aku dimaki terok , aku start ntok jaoh diri dari kau ! aku start memberontak . aku taktaw sape aku sebenarnyeee ! kau jahat . KAU JANTAN DAYUSSSSSSSSSSSSS ! 


kau lagi prefer ikod perangai babi kawan2 kau yg takde mase depan langsong !
yg dah rosak , yg takde akal fikiran . aku kene jujorr !

macamane layanan dorang ngn awek dorang , macam tuh kau nak buat kat aku !
NO WAY ! kau silap pilih perempuan . some of them (girls) , bodoh ! even dah dimaki , still boleh terhegeh melutut kat dayus macamtuh !!!!!

tapi SORRY Kat , sekali aku kene maki terok , susah ntok aku jadi MOK yg kau kenal dulu ! automatik perangai aku akan berubah .

hati kate sayang , tapi aku akan sorokkan sayang aku tuh ! only Allah knows how i feel :(
itulah EGO aku ! aku akan buat kau pergi jaoh dari aku , aku akan buat kau lagi membenci aku !

terpulang kat kau , nak cakap aku ade jantan laen or anything !
itu bermakne kau belom kenal mendalam sape aku nih !!

AKU MEMANG BODOH TAK HARGAI KAUUUUU KANNN ???
tapi kene fair sebab kau sepatah haram jadah tak penah nak paham aku !
kau cakap nak jage hati , ape yg kau jage !!!!!!!
APE KAT ???????????????????????
takdeeee langsong :'( aku tak nampak .
tapi sebaliknyee , macam2 bnde aku buat ntok kau . tapi kau tak nampak lah siallllllllllllllllllllllllllllll !
BABI AHHHHH !

aku sumpah geram , saked hati ngn kau !

sampai sekarang , saked aku kene maki tak pernah hilang ! aku tak tunjuk kat kau .

so semalam kau dah terjujor , kau cakap sumpah kau dah start TAWAR HATI ngn aku kan ??????????? kau taw tak ape aku rase ??

tak penting ntok kau tahu !

kau tak pernah respect aku !
tapi salah aku jugak , sebab termakan ayat2 manis kau .
sebab aku BODOH ! BODOHHHH SGT !!!!
sumpah aku rase berdosaaaa sgt :( tapi kau tak penah paham aku .

emmm ! aku jadi lemah . aku taktaw kenape ?????? :(

okaylah kepale dah gelong nak mampos agaknyeee , chiawww bebeh !

byeeeee !









No comments:

Post a Comment