Monday 7 November 2011

on off :(

kami almost P U T U S :(

die dah start boring ngn sikap aku !
die dah fedup nak jage aku !
die dah malas nak bebel kat aku !
die dah malas nak amek kisah pasal aku dahh !

firsttime sepanjang hubungan kami , die tak pernah terbukak mulot nak putus .
but tadi petang on 7th NOV , pukol 6 lebih , die tekad nak L E P A S K A N aku .

kisah nye jadik camnihh , actually die nihh sememangnyee kuat jealous ! jealous die semacam :'(

aku just txt with my ex classmate F A I Z O T H M A N and A R M M O H D and L E E B R Y A N O N E L ( he's not my classmate mmbers :D ) emmm ! and automaticly hubby txt aku , 'syg , blablablablablaaaaa then last KALAU SYG NAK PADAM NAME BIE TEROS PON TAKPE , SEJUJURNYA BIE DAH TAK TAHAN . BYEE SYG :( akuuu teros , rebah terbaring and tak senang nak tenang ! habes segalenyee . jantung segale hati aku luluh and rase macam dah stop breathing forever ! tu baru txt ! thenn belom smpat nak reply , die dah call ! again automaticly die teros bagi kate putus , "kitee putus eh ! Time tu aku mmg tak clear sgt , otak buntu ! layan jap . again i ask him , ape die bie ! die lagi slow down suare die , he said kiteee putus eh ! aku taktaw kenape lagi die slow , aku lagi clear than first word die cakap ! emmmm :'( sumpah aku teros menangis , hati aku menangis , tapi aku tak tunjuk kat die ! ape die cakap aku just diam sambil berfikir besar sgt ke salah aku kat dieee :'( akuuu K O S O N G ! tapi rupenyee aku bukan menangis sorang ! bie menangis sekali . hubby menangis sekali :'(( aku sedih dgr die nanges ! sebak sgt ! diee betol2 bersungguh nak try lupe kan aku ! aku nampak . diee menangiss weyhh ! aku dgr die menangis ! die susah nak cakap ape yg terpendam . DIE MENANGIS ! aku buat menangis . dieee menangis sebab aku , SEBAB AKU ! rupe2nyee die betol2 sayang kan aku . aku just tak realize semue nyee :( die sikit habuk pon tak pernah hampekan aku ! T A K A D A . pasal perempuan lgsg tak . die cukop jage aku , hati aku ! tapi ape aku dah buat kat diee ! die menangisss :'( sorry sgt2 hubby . aku sumpah hampe ngn sikap aku ni ! aku bodoh , bangang . patot nyee bie dah boleh nak buang aku jaoh2 ! tapi aku dah tekad takkan penah nak lepas kan die , takkan penah nak kasik die lepas pergi dari aku ! NOT EVER . aku pujok diee ! alhamdulillah semua getting smoothly . diee cool ;') emmmm btw ,,,,,,

die paling pantang , kalau GEMOK TONCEK nihh ade connection with mane2 jantan .
pantang sgt untok die ! kalau boleh , die tanak ade mane2 jantan or member2 lelaki dalam kamus hidop aku !
okayy takpe , aku redha ape yg die buat ntok aku !
depends korang nak cakap aku bodoh sebab dgr cakap boyfie sendiri yg belom tntu die nih jodoh aku !
emmm btw atleast die pandai jage aku , die tak kongkong aku lgsg macam jantan2 laen . NO mann ! he's different :') dats why sayang aku kat die tulus and ikhlas . C I N T A I T U B U T A :) damn seriouslyy , fakta itu benar because aku dalam situation tu sekarang . satu aku cakap , untong dapat diee ! die lelaki normal . die tak kaye , die tak susah . die tak pandai , die tak bodoh ! die tak hensem , die tak hodoh . die normal ! die ade segalanyee :) ya allah ya tuhan ku , kau kekal kan lahh hubungan kami . cume dgn mu aku mampu berdoa dan berdoa . kau maha menentukan segalanyee ya allah !

emmm got to go ! nak keje esok .
btw hubby dah bace nih , hubby kene taw sayang syg kat bie tak pernah pudar even sikit !
syg cukup happy dgn kesederhanaan kite sekarang . mmg itu yg syg carik selame nih !
syg sayang bie sgt2 <3 <3 sumpahh syg tak nak putus and takkan penah nak putus ngn bie ! sumpah janji syg . aminnnnn ! cume ALLAH jadik saksi .

byee gengs :)
lots of love too .

lovehim more :')

1 comment:

  1. wei gemok mogek :P
    hahaha,, satu je bende aku nak cakap kat kau,, sayang la org yg sayang kite jgn sayang org yg kite syg,,,!! paham tak???
    hahaha... ape aku merepek nie :P
    arghh pape je laa,, btw sweet entry la mokjaa :P

    ReplyDelete