Thursday 4 August 2011

suffer :'(

hurmmm ! ouhh God , thanks for everything :') thanks for giving me some strength . berturut2 saked aku menjadi2 . selsema yg agak terok , batuk yg menyakitkan , demam :'( selama due minggu , saked nih tetap ade dalam badan . emmm ! ALLAH MAHA ADIL , MAHA MENGETAHUI , MAHA MEMAHAMI . mengikut daripade situation aku yg tak boleh nak berpuase , DIE bagi macam2 illness bagi nak hapuskan dose2 yg tengah penoh dalam list . ALHAMDULILLAH YA RABBIL ALAMIN . tuhan yg esa lebih memahami umatnye . tapi org sekeliling . tak penah and takkan penah faham ape yg aku tgh hadap . mungkin sedang menghadap MAUT :'( aku yg tgh saked , still ade lagi manusie nak memaki aku , nak memalukan aku , nak menghalau aku ! and MENYAKITKAN HATI AKU . dorang still tak boleh nak paham aku . cukup suke kalau aku nak menghadap semue tuh !! TERIMAKASIH YA ALLAH . dugaan kau sangad berat untok aku hadap :'(( SANGAD HEAVY . sumpah saked -,-"

No comments:

Post a Comment