Wednesday 17 August 2011

sahabat


sahabat ??? she's da only one my SAHABAT . ramai cube ntok replace tempat die . tapi tak semue SERUPE ! semue tak same dengan die . die kawan aku , kakak aku , bestie aku , awek aku , musuh aku , jiran aku , keling aku ! everything is on her :') aku cukop untong sebab die KAWAN aku . diee ??? tapi diee semakin jaoh ngn hidop aku . im lonely :'( i just need her to be my supporter . but then ,,,, die sendiri ade masalah . die sgt susah nak share story die ngn aku . aku sumpah benci tgk die jadi bahan lelaki , jadi bahan ntok org lepas geram , nak memaki bagai ! semue tuh bodoh . die nampak happy . tapi saked die , masalah die , semue org buat BUTE ! aku menanges sesorang tgk masalah die . die sgt jaohhh dari aku ! aku takde once she needed to be with her . ouh shit ! bedebar , bederau darah aku , ALLAH jeaa yg tahu ape aku risau pasal BONG . BONG , kau kawan aku sampai mati ! aku sayang kau sampai mati , megharap sgt takya ah kau sikit nak lupe kat aku ! aku always teringat and ghindu kau doh keling . sayang kau giler babi tahap cipan ank kambing ahh katekan . perghhhh . loveyou babe <3 <3




No comments:

Post a Comment