Friday 5 August 2011

MSS :')

Die sakedd :'( die DEMAM jugak . die mandi hujan ngn aku semalam . sweet kan ?? AHHA . cam cipan . malam tadi aku tidoq awai ! then hero tido as usual lahh ( bengang betol aku die tido lambat ) . before nak tido aku rase tak sedap hati , tak sedap badan . keep thinking of HIM :'( feel like he did something useless ! manelah tahu . rase macam ade something happened to him . emmmm :'( aku tried to sleep . then dalam pkol 2lebih ( aku tgh lyn tidoq time tuh ) , bie text aku . he said die saked dade . sampai tak boleh tido langsung . aku on mesej time aku sahor . sumpah aku RISAU gilerr babi . Tuhan jeaa tawu ape aku rase dat time . aku BUNTU , taktahu nak suro sape tgk2kan die . aku hanye mampu berdoa :'(( mintak tuhan jage die . so alhamdulillah , after die bangon tido , die dah okay sikit . aku cukop HAPPY . and syukur ALHAMDULILLAH , sampai skang die puase penoh . bertambah ++ happy lah aku . so bie ! keep stay , kuat semngat puase tuh okay bie . damn love you bie . damn missing you bie :'( tamawtamawtamaw saked lagi taw biee . kitee risau giler ! and sory again tak dapat nak temankan bie time bie tgh saked . SO SORRY MSS <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment